Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:00:03+01:00
Wielki Post to czas wewnętrznej przemiany która pozwala nam zajrzeć w głąb naszej duszy, zobaczyć jak życie jest kruche oraz to że należy się zmienić ponieważ po śmierci czeka nas niebo tak jak grzesznika wiszącego przy Jezusie.
Każdy przeżywa go na swój sposób. Niektórzy pokutują i poszczą a niektórzy uważają go za ten czas w którym trzeba iść tylko do kościoła aby się pomodlić. W dawnych czasach (XXw) wszyscy chodzili na drogę krzyżową oraz nie spozywali mięsa oraz nic tłustego.
1 5 1
2010-03-07T18:03:25+01:00
Wielki Post jest to czas przemiany ludzkiej (człowieka). W tym okresie Wielkiego Postu powinniśmy zachować wstrzemięźliwość do jedzenia inaczej mówiąc nie jeść mięsa, tłustych potraw.

Jeżeli chodzi o pokutę ludzie mogą dostać rozgrzeszenie od Jezusa np.chodząc do Kościoła na drogę Krzyżową.


Jak pomogłam jest mi niezmiernie miło. ;*;p
2010-03-07T18:04:07+01:00
1.w tn spsob ze :
1.Szatan kusił Jezusa na pustyni by powiedział kamieniowi by stał się chlebem
pan jezus odpowiada:
Nie samym chelebem zyje człowiek.
2.
Szatan kusił jezusa również wyprowadzjając go wgórę i obiecywał mu dać wszystko co jest stworzone Lecz jeśli odda mu pokłon,.
na to Jezus odpowiada:
Panu,Bogu swemu będzie oddać pokłon i Jemu samemu słyżyć będę.
3.Powiedział diabeł ksząc Boga:
Jęsli jesteś synem Bożym rzuć się stąd w dół:
Pan Jezus: Niołom swoim rozkarzę o Tobie, żeby Cię strzegli i na rękach nosić Cię będę byś przypadkiem nie uraził swej nogi o kamie Nie będziesz wystawiał na próbę Pana Boga swego
Moim zdaniem jest to bardzo przekonywujące mam nadzieje ze pomoglam i licze na najj;***