Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:59:22+01:00
– cecha wypowiadanych zdań określająca ich zgodność z rzeczywistością. W mowie potocznej oraz w logice tradycyjnej prawda to stwierdzenie czegoś, co miało faktycznie miejsce lub stwierdzenie nie występowania czegoś, co faktycznie nie miało miejsca.
5 4 5
2010-03-07T18:01:04+01:00
Prawda jest to zgodnośc pojecia z rzeczywistoscią mam to z zeszytu do religi wiec napewno dobrze:P
1 5 1
2010-03-07T18:30:27+01:00
Prawda – cecha wypowiadanych zdań określająca ich zgodność z rzeczywistością. W mowie potocznej oraz w logice tradycyjnej prawda to stwierdzenie czegoś, co miało faktycznie miejsce lub stwierdzenie nie występowania czegoś, co faktycznie nie miało miejsca.
3 3 3