Przetlumacz na jezyk polski
For fun and adventure, come to Legoland, Windsor. Set in 150 acres of beautiful countryside, there is something for all the family. At legoland, Windsor, there are seven themed activity areas with over fifty rides, live shows and attractions. Visit Castleland and try the amazing Dragon Ride, or take a trip to the Duplo Gardens, where younger children can have a wonderful time. Dont't forget My Town, Wild Wood or Miniland. Thereęs just so much to see! Come to Legoland, Windsor for more fun than you've ever dreamed of. It's a great waz to spend a day!
z gory dziekuje

3

Odpowiedzi

2010-03-07T18:03:08+01:00
Niestety nie znam za dobrze angielskiego ale mam na komputerze fajny słownik może choć troche ci to tłumaczenia pomorze :) acha te słowa które nie zostały przetłumaczone to chyba źle zostały napisane :)

Dla zabawy i przygody, przybywał *Legoland*, *Windsor*. Komplet (orientacja) w 150 akrach pięknej miejscowości wiejskiej, tam jest coś dla całej rodziny. Przy *legoland*, *Windsor*, tam są siedem *themed* przestrzenie działalności z nad pięcdziesiąt jedzie (podróż), żywy (żyć; mieszkać) pokazy (widowisko) i wdzięk. Wizyta (odwiedzać) *Castleland* i próbują (wypróbowywać) zdumienie *Dragon* Jechać (podróż), albo biorą (przedsiębrać) *trip* do *Duplo* Ogrody, gdzie młodsze dziecci może mieć cudowny czas. *Dont't* zapominają Mój Miasto (miejski), Dziki Drewno (drewniany) albo Minilądować (wysadzać; wyładowywać; ziemia). Tam ę*s* po prostu (dopiero co) tak dalece widzieć! Przybywają (wchodzić) *Legoland*, *Windsor* dla większa ilość (bardziej; więcej) zabawa niż wy ma kiedyś *dreamed* . To jest wielkim *waz* spędzać dzień!
3 5 3
2010-03-07T18:03:52+01:00
Dla zabawy i przygody, przyjdź do Legoland, Windsor. Set in 150 acres of beautiful countryside, znajdzie tu coś dla całej rodziny. W Legoland, Windsor, istnieje siedem obszarów tematycznych działalności z ponad pięćdziesięciu jazdy, pokazy na żywo i atrakcji. Odwiedź Castleland i spróbuj amazing Dragon Ride, lub popłynąć do Duplo Gardens, gdzie młodsze dzieci mogą mieć wspaniały czas. Dont't forget Moje Miasto, Wild Wood lub Miniland. Thereęs tylko tyle do zobaczenia! Zapraszamy do Legoland, Windsor więcej radości niż kiedykolwiek marzył. It's a great waz spędzić dzień!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:12:33+01:00
Dla zabawy i przygody, przyjedź do logolandu Windsor. Zobacz 150 arów pięknych krajobrazów, to jest coś dla całej rodziny. W legolandzie, Windsor, jest 7 tematyczny stref zajęć z ponad 50 przejażdżkami, żywymi przedstawieniami i atrakcjami. Zwiedź Castleland i spróbuj niesamowitego Dragon Ride lub wybierz wycieczkę do Duplo Gardens, gdzie młodsze dzieci mogą się świetnie bawić. Nie zapomnij o My Town, Wild Wood czy Miniland. Tam też jest dużo do zobaczenia. Przyjedź do Legolandu, Windsor dla większej zabawy niż kiedykolwiek ci się śniło. To świetny sposób na spędzenie dnia.
3 4 3