Odpowiedzi

2010-03-07T18:04:25+01:00
Funkcje mięśni:
- dzięki nim poruszamy kończynami,
- miesień sercowy przepompowuje krew w układzie krążenia,
- umożliwiają pracę narządów wewnętrznych.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:20:07+01:00
Funkcje mięśni-odpowiadają za poruszanie,oddychanie,dzięki nim narządy mogą zmieniać swoją średnicę,umożliwiają przesuwanie pokarmu(przewód pokarmowy),serce może zmieniać swoją objętość,pomagają zachować pionową postawę ciała