Odpowiedzi

2009-10-21T21:15:43+02:00
Zad.1 znak / to bedzie czasem kreska ułamkowa a] licze 5/6=25/30=50/60 4/15=8/30=16/60 3/10=9/30=18/60 2/5=12/30=24/60 1/2=15/30=30/60 2/3=20/30=40/60 zad.2 4/16-1/4 18/2=9 30/40=3/4 35/45=5/9 25/100=1/4 27/18=3/2=1,5=1 cał i 1/2 500/125=4 16/128=1/8
2009-10-21T21:16:59+02:00
A) 5/6 = 25/30
4/15 = 8/30
3/10 = 9/30
2/5 = 12/30
1/2 = 15/30
2/3 = 20/30
B) 5/6 = 50/60
4/15 = 16/60
3/10 = 18/60
2/5 = 24/60
1/2 = 30/60
2/3 = 40/60

4/6 = 2/3
18/2 = 9/1 = 9
30/40 = 3/4
35/45 = 7/9
25/100 = 5/20 = 1/4
27/18 = 9/6 = 3/2 = 1,5
500/125 = 100/25 = 20/5 = 4
16/128 = 8/64 = 1/8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T21:18:25+02:00
Zad.1
a)5/6=25/30;4/15=8/30;3/10=9/30;2/5=12/30;1/2=15/30
b)5/6=60/72/;4/15=60/225;3/10=60/200;2/5=60/150;1/2=60/120;2/3=60/90
zad.2
4/6=2/3;18/2=9/1=9;30/40=3/4;35/45=7/9;25/100=1/4;27/18=1 1/2 500/125=4; 16/128=1/8


Sory że to mówię ale jak zobaczyłem to oboje(nade mną) macie źle zad.1 przykłady b-czemu? Miał być licznik a nie mianownik