Odpowiedzi

2010-03-07T18:12:29+01:00
Mozna np pamietac o waznych switech akich jak np konstytucja 3 maja. trzeba miec poszanowanie dla symboli narodowych i po prostu kochac swoj kraj
8 2 8
2010-03-07T19:01:19+01:00
-znanie hymnu i symboli narodowych
- wywieszanie flagi na swieta patriotyczne
-uczestnictwo w swietach narodowych
- szanowanie miejsc osob poleglych za wolnosc naszej ojczyzny
licze na najl ;)
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:27:50+01:00
Trzeba mieć szacunek dla godła, hymnu, języka polskiego i historii.
Nie "okaleczanie" języka ojczystego, nie używanie wulgaryzmów.
Prawdziwy patriota powinien również szanować polską kulturę i tradycję, nie naśmiewanie się ze sposobu obchodzenia różnych ważnych świąt czy zabaw regionalnych.
Dbać o wspólne mienie, nie niszczyć np. ławek, nie pisać sprayem, wyrzucanie śmieci do kontenerów a nie na trawnik.
Mam nadzieję że pomogłam ;))
Pozdro ;*
11 5 11