Odpowiedzi

2010-03-07T18:13:20+01:00
X:12 = 4,75
x= 12*4,75
x=57

5*9+3*4=57
Odp. Na świadectwie Zuzanna ma dziewięć piątek.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T23:56:46+01:00
X - ilość piątek
y - ilość czwórek

x + y = 12
5x + 4y / 12 = 4,75 /*12

x = 12 - y
5x + 4y = 57

5(12 - y) + 4y = 57
60 - 5y + 4y = 57
-5y + 4y = 57 - 60
-y = - 3
y = 3

x = 12 - 3
x = 9

Odp: Na świadectwie Zuzanna ma 9 piątek.
7 3 7