Adam opisał dość dokładnie jabłko:
1)nie jest ani cieczą,ani gazem.
2)prawie okrągle ,
3)żółto-czerwone,
4)twarde,
5)pachnące,
6)słodko-kwaśne,
uzupełnij tabelę.Wpisz w puste miejsca,jakie właściwości jabłka określił Adam i którymi zmysłami je zbadał
i jest do zadania tabelka gdzie jest podzielona na
wlasciwosci --------------------------------------- zmysly
1)stan skupienia---------------------------------
2)
3)
4)
5)
6)

Dziękuję bardzo

2

Odpowiedzi

2010-03-07T18:08:48+01:00
1 stały
słodki smak
nierozpuszczalny w wodzie
witaminy
woda
zmysł smaku
węchu
wzroku

6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:13:34+01:00
1. stały / wzrok
2. owalne / dotyk
3. żółto-czerwone / wzrok
4. twarde / dotyk
5. ładny zapach / węch
6. słodko-kwaśne / smak

chyba taak :)
5 4 5