1. Zapytaj pana Meiera czy jest ojcem Thomasa
2.Zapytaj panią Bauer czy mieszka w Monachium
3.Zapytaj swojego nauczyciela jak spędza wolny czas
4.Zapytaj pana Webera czy słucha muzyki klasycznej
5.Zapytaj panią Zidek czy uczęszcza na lekcje gry w tenisa
z góry dziękujęę ;**

3

Odpowiedzi

2010-03-07T18:15:13+01:00
1. Fragen Sie Herrn Meier, wenn er der Vater von Thomas
2. Fragen Sie Frau Bauer und lebt in München
3. Fragen Sie Ihren Lehrer, wie Sie Ihre freie Zeit verbringen
4. Fragen Sie Herrn Weber, ob klassische Musik
5. Fragen Sie Frau Zidek und den Unterricht besucht im Tennis

Nie obiecuje że jest ok bo troche od siebie a troche z translatora.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:16:52+01:00
Panie Meier czy jest pan ojcem Thomas?
Herr Meier, dass Sie der Vater von Thomas?

Pani Bauer czy mieszka pani w Monachium?
Frau Bauer, wenn Sie in München zu leben?

Proszę pana, jak spędza pan swój wolny czas?
Herr, wie verbringen Sie Ihre Freizeit?

Panie Weber czy słucha muzyki klasycznej?
Herr Weber oder klassische Musik?

Pani Zidek czy uczęszcza pani na lekcje gry w tenisa?
Frau Zidek, ob Sie Tennis spielen Klassen teilnehmen?


A to jest tłumaczenie pytań na j.niemiecki:

1. Zapytaj pana Meiera czy jest ojcem Thomasa
2. Zapytaj panią Bauer czy mieszka w Monachium
3. Zapytaj swojego nauczyciela jak spędza wolny czas
4. Zapytaj pana Webera czy słucha muzyki klasycznej
5. Zapytaj panią Zidek czy uczęszcza na lekcje gry w tenisa

1. Fragen Sie Herrn Meier, wenn er der Vater von Thomas
2. Fragen Sie Frau Bauer und lebt in München
3. Fragen Sie Ihren Lehrer, wie Sie Ihre freie Zeit verbringen
4. Fragen Sie Herrn Weber, ob klassische Musik
5. Fragen Sie Frau Zidek und den Unterricht besucht im Tennis
8 3 8
2010-03-07T18:22:27+01:00
Herr Meier, dass Sie der Vater von Thomas?
Frau Bauer, wenn Sie in München zu leben?
Herr, wie verbringen Sie Ihre Freizeit?
Herr Weber oder klassische Musik?
Frau Zidek, ob Sie Tennis spielen Klassen teilnehmen?
4 2 4