Proszę pisać po trzy zadania ok ;)
zad3.5
uzupełnij równanie : 4(x+2)+x=2x+3+........
tak aby jego rozwiązaniem była liczba 9.\
zad3.8
ile jest liczb naturalnych spełniających nierówność : 3(x+1)-(x+10)<x
zad2.5
chleb w opakowaniu kosztuje 1,20zł. Cjleb jest o 1zł droższy od opakowania. Ile kosztuje chleb, a ile opakowanie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:14:36+01:00
Zad3.8
ile jest liczb naturalnych spełniających nierówność : 3(x+1)-(x+10)<x
3(x+1)-(x+10)<x
3x+3-x-10<x
3x-x-x<-3+10
x<7
Odp: jest ich 7
2010-03-07T18:16:59+01:00
Zad.3.8
3(x+1)-(x+10)<x
3x+3-x-10<x
3x-x-x<10-3
x<7 jest ich siedem