Rozwiąż krzyżówkę:
1) Góra której nazwę nadał Paweł Edmund Strzelecki.
2) Góra w Alpach (4478 m.n.p.m.), na granicy Włoch i Szwajcarii.
3) Najwyższy szczyt Karakorum (8611 m.n.p.m.).
4) Najwyższy szczyt Austrii (3798 m.n.p.m.).
5) Najwyższym szczytem tych gór jest Aneto (3404 m.n.p.m.).
6) Masyw górski, którego najwyższym szczytem jest Kibo.
7) Najwyższym szczytem tego łańcucha górskiego jest McKinley.
8) Góry utworzone w wyniku fałdowania hercyńskiego znajdujące się w południowej Afryce.
9) Najwyższy szczyt pasma górskiego Atlas (4165 m.n.p.m).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:23:34+01:00
1.gora kościuszki
2.mont blanc
3.k2
4 grossglockner
5 pireneje
6kilimandżaro
7gory alaska
8
9 Dżabal tubkal
13 2 13
2010-03-07T18:24:18+01:00
1.Wiktoria
2.Mount Blanc
3.K2
4.grossglockner
5.pireneje
6.kilimandżaro
7.góry Skaliste
8.góry czarne
9.Dżabal Tubkal
8 3 8