Odpowiedzi

2010-03-07T18:14:38+01:00
1 .
DvD - odtwarzacz filmów
CD - plyty na ktorych jest muzyka , filmy , gry
tv - telewizja
mP3 - sluchamy na mp3 piosenki

gloskowiec - samowolec
literowiec - stolec
sylabowiec - motorowiec
mieszany - kochany
2010-03-07T18:16:15+01:00
Dam ci tylko pierwsze.1-otwarzacz filmów.2-płyty w którym jest muzyka,film,gra.płyta zawiera 700mb.3-telewizja.4-piosenki mp3 lub odtawazacz ktory otwarza muzyke
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:35:49+01:00
1.DVD - Digital Video Disc, (cyfrowy dysk video), płyta, nośnik video.
2.CD - Compact Disc, płyta kompaktowa
3. TV - telewizja
4. MP3 - plik dźwiękowy, może zawierać piosenkę lub plik audio (czytany)



gloskowiec - PAN, polska akademia nauk, ZUS, zakład ubezbieczeń społecznych
literowiec - AGD. artykuły gospodarstwa domowego
sylabowiec - PaFaWag - pańswowa fabryka wagonów
mieszany CBOS, (czyt. Cebos), centrum badania opinii społecznej
1 5 1