Zaplanuj swój jadłospis. Skorzystaj ze słownika (j. niemieckiego)
Fruhstuck Mittagessen Abendessen
________ ____________ ___________
________ ____________ ___________
________ ____________ ___________
________ ____________ ___________
________ ____________ ___________
________ ____________ ___________
________ ____________ ___________

3

Odpowiedzi

2010-03-07T18:21:51+01:00
Frühstück:
das Milch
das Käsebrot
die Cornflakes
Mittagessen:
die Tomatensuppe
die Nudeln
die Kartoffeln
die Salat
der Orangensaft
Abendessen:
der Tee
das Brot mit Schinken
der Quark
6 4 6
2010-03-07T18:23:18+01:00
Fruhstuck
Brot
Milch
Tie




Mittagessen
Kartoffel
Tie




Abendessen
Brot
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:25:16+01:00
Fruhstuck:
Milch (mleko)
Cornflakes (Cornflakesy)
Jogurt (jogurt)
Brot (chleb)
Käsebrot (kanapka z serem)
Schinken (szynka)
Honig (miód)
Ei (jajko)
Wasser (woda)


Mittagessen:
Pizza
Hamburger
Gemüseuppe (zupa jarzynowa)
Fleisch (mięso)
Kartoffeln (ziemniaki)
Reis (ryż)
Fisch (ryba)
Gemüse (warzywa)
Orangesaft (sok pomarańczowy)


Abendessen:
Erdbeeren (truskawki)
Wassermelone (arbuz)
Apfel (jabłko)
Orange (pomarańcza)
Obstsalat (sałatka owocowa)
Kiwi (kiwi)
Banane (banan)
Tee (herbata)
19 4 19