Odpowiedzi

2010-03-07T18:14:27+01:00
Ah/2 = 49
7h/2=49
7h=98
h=14

odp. ta wysokosc wynosi 14.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:15:48+01:00
P=49 dm²
P=½a*h
a=7dm
49dm²=½*7dm*h /*2
98dm²=7dm*h /:7dm
h=14 dm

Odp.Wysokość trójkąta opuszczona na ten bok ma 14dm.

=]]
momisia
6 5 6
2010-03-07T18:19:07+01:00
Pole trójkąta wynosi 49 dm². Jeden z boków ma długość 7 dm. Jaką długość ma wysokość opuszczona na ten bok?


P=49dm²
A=7dm
H=?
Pole trójkąta=½a*h
49dm²=½*7dm*h
49dm²=3,5dm*h
H=49dm² : 3,5dm
H=14dm
3 4 3