Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:14:20+01:00
2010-03-07T18:22:26+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
H2SO4-----------------SO3
H2CO3----------------CO2
kwas azotowy(5)---N2O5
H2SO3----------------SO2
2010-03-07T18:22:53+01:00
H2so4-so3
h2co3-co2
hno3-n2o5
h2so3-so2