Ćwiczenia typowo na reakcję
1. Przywitaj się i przedstaw.
2. Zapytaj koleżankę czy nazywa się Eliza
3. Powiedz o jakimś koledze że nazywa się Jorg Weber.
4. Powiedz ile masz lat i gdzie mieszkasz.
5. Zapytaj koleżankę czy mieszka na Maximilianstrase
6. Powiedz że mieszkasz na Bahnofstrase.
7. Zapytaj koleżankę gdzie mieszka
8. Powiedz że wiedeń jest stolicą Austrii.
9. Zapytaj czy Monachium leży w Niemczech
10. Powiedz że pani Weigel pochodzi z Monachium.

Bardzo pilne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:22:52+01:00
1. Guten Tag/Tschüs/Hallo
Ich bin Sylwia.
2.Wie heißt du Eliza ?
3.Das ist Jorg Weber.
4.Ich bin sechzehn jahre alt. Aus Polen.Ich wohne in Białystok.
5.
6.Ich woher Maximilianstrase
7.Woher kommst du ?
8.
9.Wo liegt Monachium ?
10.
2010-03-07T20:47:12+01:00
Hallo. Ich heisse Ewelina
Heisst du sich Eliza?
Mein freund heisst...
Ich bin 18J ahre alt und Ich wohne in Daaleko
Wohnst du auf Maximilianstrasse?
Ich wohne in Bahnofstrase.
Wo wohnst du?
Wien ist Hauptstadt Osterreich.
Frau Weigel komm aus Monachium