Odpowiedzi

2010-03-07T18:17:41+01:00
Pc = a*b*c
8*6*8= = 384 cm2
1 1 1
2010-03-07T18:18:33+01:00
Pp = e x f/2 = 6 x 8 :2 = 24

z twierdzenia Pitagorasa liczymy bok rombu:
a² = 3² + 4² = 25
a = 5

Pb = 4 x 5 x 8 = 160
Pc = 2 x 24 + 160 = 208

Odp. Powierzchnia graniastosłupa wynosi 208cm².
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:20:16+01:00
Pc = 2Pp + Pb
Pp= e*f/2
Pp = 6*8/2
Pp=48/2
Pp = 24
Pb=8*8
Pb =64
Pc = 2* 24 + 64
Pc= 48+64
Pc=112