Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:18:35+01:00
Judym mówi Joasi że ją kocha lecz nie może aby ona została jego żoną ponieważ będzie taki jak jego koledzy po fachu. Chce być do końca oddany ludziom którzy go potrzebują a ona by mu w tym przeszkadzała. Kochał joasię ponieważ po tym jak odeszła położył się pod rozdartą sosną która symbolizuje rozdarcie wewnętrzne i cierpienia. Judym pragną być z Joanną lecz nie mógł uzmysłowić sobie że by mu pomogła w noszeniu pomocy potrzebującym
6 3 6
  • kleo
  • Rozwiązujący
2010-03-07T18:19:14+01:00
-Ja muszę rozwalić te śmierdzące nory. Nie będę patrzał, jak żyją i umierają ci od cynku - musi leczyć i chronic innych
-Widzisz... Ja jestem z motłochu, z ostatniej hołoty. Ty nie mażesz mieć wyobrażenia - czuje, że misi pomagać najuboższym
-Otrzymałem wszystko, co potrzeba... Muszę to oddać, com wziął - ma dług do spłacenia
-

1 5 1