Zad 18
a ) Samochód jedzie z prędkością x kilometrów na godzinę.
Ile metrów pokonuje w ciągu sekundy ?


zad 20
Zapisz odpowiedzi w postaci wyrażeń algebraicznych
a) Pan Jan wygrał w toto lotka x złotych. Za 40% kupił prezenty dla rodziny. le złotych zapłacił za prezenty ?
b) Zimowa kurtka kosztowała x złotych. Obniżono jej cenę o 15%. Ile kosztowała po obniżce ?
c) Pani Irena, której pensja dotychczas wynosiła x złotych, dostała 12% podwyżki. Ile teraz będzie zarabiać ?

Wybieram najlepsze.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T18:30:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:33:53+01:00
Zad 18
a) (x:1000)*3600
Nie wiem czy dobrze..




Zad 20
a) 40% x = x - 60% * x
b) x - 15% * x = 85% x
c) x + 12% * x = 112% x

To jest dobrze.
Mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam, Crazy. :)
1 4 1