Odpowiedzi

2010-03-07T18:19:46+01:00
Chciałam pokrótce opowiedzieć o mojej kotce imieniem Krzywołapka. Jest to moje ulubione
zwierzątko, a poniekąd moja przyjaciółka.
Krzywołapka jest zwykłym dachowcem o niewyróżniającej się posturze. W ogóle to
przypomina większość kotów. Jej sierść jest jak u tygrysa, a oczka takie piękne. Nikt by się nie zdziwił gdybym powiedziała że to najpiękniejszy z kotowatych na Kuli Ziemskiej. Nawiasem mówiąc moja pupilka jest dosyć młoda, ponieważ ma dopiero rok.
Krzywołapka uwielbia psocić i bawić się włóczką. Jej polowania na myszy zazwyczaj kończą
się sukcesem. Zawsze jest wesoła. Razem z nią czytam książki, przeglądam prasę i słucham muzyki. Nie opuszczam jej na krok. Bo cóż można powiedzieć nie ma lepszej przyjaciółki w kosmosie.
Kotka w rzeczywistości jest bardzo odważna. Nie raz zdarzyło jej się swoimi pazurkami
skrzywdzić mojego psa Łapę. Z zresztą niczym nie różni się od swojej pani. Obie jesteśmy odważne z poczuciem humoru i potrafimy walczyć o swoje. Nie ma wspanialszego zwierzęcia.
Moim zdaniem Krzywołapka jest idealna. Co tu dużo mówić nie mogła trafić na lepszego kota.
Gdy moje koleżanki mówią że psy są lepsze. Nie potrafię tego zrozumieć. Nie oddałabym mojej kotki za wszystkie skarby świata.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:23:22+01:00
I have dog. His name is(wpisz sobie jakies imie) and is my favourite pets. . (to imie) is very pretty. He has brown eyes and bristles. Is middle- aged. I like his, because is "sweet". Has beautiful face and funny tail. That necessary then is very polite dog!
mialo byc krociutko i jest;)