Odpowiedzi

2010-03-07T18:22:30+01:00
Pśb=80cm²
Pp=16cm²

Pp=a*a
V=Pp*H
a=4cm
H=Pśb:a

H=80cm²:4cm
H=20cm

V=16cm²*20cm
V=330cm³


Pśb- pole ścian bocznych
Pp-pole podstawy
H-wysokość graniastosłupa
V-objetość

Odp.Objetośc wynosi 320cm³.
2010-03-07T18:23:33+01:00
√16 = 4 wiec krawędz podstawy ma 4 cm . Lp= 16 cm Lp- obwód podstawy . 80:16=5. V=4x4x5=80 cm szesciennych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:24:01+01:00
Pp=16cm2
a= 4
Pb=80cm2
1ściana= 80 : 4=20
1ściana= 20:4
H=5
V=Pp razy H
V= 16 razy 5
V= 80