Odpowiedzi

2009-10-21T21:24:07+02:00
Mam na imię.....
Jestem miła, koleżeński i szukam bratniej duszy do długich wieczornych rozmów. Masz podobny charakter? Zadzwoń : (tel.) ........
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-21T21:25:28+02:00
Witam nazywam się Kasia i chciałabym bardzo poznać miłe, wesołe osoby pragnące nawiązac nową znajomość;)) Ja jestem otwartą na świat, pogodną, cierpliwą i życzliwą osobą;)) Jeżeli chciałbyś\abyś nawiązać ze mną kontakt pisz na e-mail ..... napewno odpiszę;D