Odpowiedzi

2010-03-07T18:20:08+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CO2-------H2CO3
SO2-------H2SO3
P4O10----H3PO4
N2O5-----HNO3
SO3-------H2SO4
2010-03-07T18:21:12+01:00
C02 > H2CO3
SO2 > H2SO3
P4O10 > H3PO4
N2O5 > HNO3
SO2 > H2SO3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:24:47+01:00
CO2-------H2CO3 CO2 + H20=H2CO3
SO2-------H2SO3
P4O10----H3PO4
N2O5-----HNO3
SO3-------H2SO4