Według podanych punktów przygotuj biznesplan przedsiębiorstwa , które zechcesz utworzyć
1. Nazwa i znak przedsiębiorstwa
2. Rodzaj produkowanych dóbr lub oferowanych usług
3. Kapitał potrzebny do założenia firmy (jego źródło)
4. Rodzaj przedsiębiorstwa
5. Liczba pracowników oraz ich kwalifikacje.

Proszę o szybką odpowiedź :)

2

Odpowiedzi

2010-03-07T18:37:45+01:00
1. Speed!
Znak:
Trójkąt z zarysem śladu opon ;P
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:42:46+01:00
1. Firma Budowlana BudPol
2. Wykonujemy usługi budowlane na terenie Warszawy oraz województwa mazowieckiego i lubelskiego:

* fundamenty, roboty murowe, stropy
* elewacje, ocieplanie budynków
* wylewki, posadzki przemysłowe
* roboty wykończeniowe
* usługi brukarskie

Wykonujemy także usługi sprzętem:

* roboty ziemne, niwelacje, równanie terenu koparko-ładowarką JCB
* wywóz ziemi, gruzu
* kłucie młotem pneumatycznym
3. Kapitał zamierzam pozyskać:
- Kredyty
- Środki transportu(ciężarówki, pickupy) w leasingu od producenta.
- Dotacje Unijne na rozwój firmy.
4. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
5. Liczba pracowników na początku będzie wynosiła 30osób lecz po dwóch latach zamierzam zwiększyć ich do 60osób.
Wymagane wykształcenie to średnie oraz wyższe, zależnie od stanowiska:
-kadry(kierownik, księgowa itp.)
-pracownik fizyczny(murarz, betoniarz itp.)

5 4 5