4,Analiza krwi pewnej kobiety wykazała:
-liczba krwinek czerwonych:2,5 mln/mm
-zawartość hemoglobiny - 12,2g%
-liczba leukocytów- 7 tys/mm
-liczba płytek krwi-300tys/mm
Zanalizuj dane i ocen wynik badania ogólnego krwi:

Proszę o pomoc
Daje naj :D

2

Odpowiedzi

2010-03-07T18:26:36+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:08:49+01:00
Osoba ta ma dobrą zawartość wszystkich elementów we krwi. Co świadczy o tym , że jest zdrowa.