Proszę o szczegółowe informacje na temat zawodu: pediatra

- droga edukacji szkoły, studia itp
- wynagrodzenie
- i jakieś inneee

robie z tego projekt na infe który am mieć 10 sjadów, a te wyżej wymienione punkty sa mi koniecznie potrzebne, z góry dzięki ;**

2

Odpowiedzi

2010-03-07T18:29:55+01:00
Pediatra - lekarz specjalista w zakresie pediatrii, nauki o chorobach występujących wśród dzieci i metodach ich leczenia. W ramach dalszego rozwoju zawodowego lekarza pediatry, dostępne są podspecjalizacje (lub specjalności szczegółowe), np. nefrologia dziecięca, endokrynologia dziecięca, onkologia dziecięca, hematologia dziecięca itp
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:32:21+01:00
Pediatra- lekarz medycyny specjalizujący się w chorobach, schorzeniach dzieci.
Drogą do zostania pediatrą są oczywiście studia medyczne na specjalizacji "pediatria" są to studia 5 letnie. wynagrodzenie Pediatry zależy od ośrodka pomocy zdrowotnej w jakim jest zatrudniony- czy jest to zakład opieku zdrowotnej publiczny czy prywatny. Jednak sądzę że wynagrodzenie to granice 1750-2700 zł. miesięcznie.