Odpowiedzi

2010-03-07T18:32:34+01:00
Moneta :

Zalety - jest wytrzymała, mieści się w ciasnych i małych miejscach.

Wady - jest małą można łatwo ją zgubić, mała suma pieniężna.

Banknot:

Zalety - posiada dużą sumę pieniężną.

Wady - łatwo go podrzeć, jest duży.

Karta plastikowa:

Zalety - można na niej mieć dużo pieniędzy, jest mała i wytrzymała.
Wady - łatwo ją ukraść, łatwo ją zgubić.


Bylabym wdzieczna gdyby moje zadania zostaly rozwiazane..
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:50:17+01:00
Moneta-
wady-jest dosyć ciężka, ma małe nominały, to jest to dosyć uciążliwe szukać i wyliczać kwoty jakie mamy zapłacić
zalety-jest poręczna, przydaje się jeśli płacimy małe kwoty
banknot-
wady-jest z papieru i może się zniszczyć lub podrzeć
zalety-ma duże nominały, trudniej je zgubić
karta płatnicza-
wady-można ją zgubić, nie wszędzie da się nią płacić
zalety-możesz brać na kredyt
2 1 2