Odpowiedzi

2010-03-07T18:43:10+01:00
Romeo - syn montekich
Julia- córka Kapuletów
Parys - książe, kandydat na męża dla Julii
Merkucjo- kolega Romea
Boliwio - kolega Romea
Marta - opiekunka Julii
Ojciec Laurenty - zakonnik, pomagający młodzieńcom
rodzina Kapuletów- bogata rodzina w weronie, wrogowie Kapuletów
rodzian Montekich -bogata rodzina w weronie, wrogowie Kapuetów
Tybalt - krewny Kapuletów
Rozalina - dawna kochanka Romea
52 1 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:45:00+01:00
Eskalus-ksiąze panujący w Weronie
Parys-młody Werończyk, zslachetnego rodu krewny księcia
Monteki -naczelnik dwóch domów nieprzyjaznych sobie
Kapulet - -||-
Starzec-stryjeczny brat Kapuleta
Romeo-syn Montekiego
Merkucjo-krewny księcia; przyjaciel Romea
Benwolio-synowiec Montekiego; przyjaciel Romea
Tybalt-krewny Pani Kapulet
Laurenty-ojciec franciszkanów
Jan-brat z tegoż zgromadzenia
Baltazar-służący Romea
Samson-sługa Kapuleta
Grzegorz- -||-
Abracham-służący Montekiego
Pani Monteki-małżonka Montekiego
Pani Kapulet-małżonka Kapuleta
Julia-córka Kapuletów
Marta-mamka Julii
40 2 40