Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T18:41:44+01:00
1.List otwarty:to lis prywatny do kogoś taki osobisty do osoby prywatnej np. do mamy
2.W bloku mieszka się najgorzej bo niemożna zrobić imprezy np.urodzinowej
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:44:21+01:00
Zad.2
a) pośpiech
b) mała powierzchnia
c) brak ogródka
d) wchodzenie po schodach
e) krzyczące dzieci sąsiadów
f) nigdy nie wiadomo kogo spotkasz.
Zad.1 w załączniku!
2 3 2