Odpowiedzi

2010-03-07T18:46:46+01:00
(x-2)²=(x+3)(x-3)-(0,5x+1)
x²-4x+4= x²-9-0,5x-1
x²-x²-4x+0,5x=-9-1-4
-3,5x=-14/:(-3,5)
x=4



(x+3)²+(x-4)=(x-5)(x+5)
x²+6x+9+x-4=x²-25
x²-x²+6x+x=-25-9+4
7x=-25/:7
x=-3,57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:46:51+01:00
1. (x-2)²=(x+3)(x-3)-(0,5x+1)
x²-4x+4=x²-9-0,5x-1
x²-x²-4x+0,5x=-4-1-9
-3,5x=-14/÷(-3,5)
x=4

2. (x+3)²+(x-4)=(x-5)(x+5)
x²+6x+9+x-4=x²-25
x²-x²+6x+x=-25-9+4
7x=-30/÷7
x=-30/7
x=-4 i 2/7