Odpowiedzi

2010-03-07T18:42:56+01:00
Węgry Węgier Węgierka
Portugalia Portugalczyk Portugalka
Serbia Serb Serbka
Turcja Turek Turka
Wietnam Wietnamczyk Wietnamka
Grecja Grek Greczynka
Słowacja Słowak Słowaczka
Norwegia Norweg Norweżka
Rumunia Rumun Rumunka
Dania Duńczyk Dunka
Islandia Islandczyk Islandka
Japonia Japończyk Japonka
Chorwacja Chorwat Chorwatka
Chiny Chińczyk Chinka
Irlandia Irlandczyk Irlandka
Czechy Czech Czeszka
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:44:10+01:00
Węgry Węgier Węgierka
Portugalia Portugalczyk Portugalka
Serbia Serb Serbka
Turcja Turek Turka
Wietnam Wietnamczyk Wietnamka
Kazachstan Kazachstańczyk Kazachstanka
Grecja Grek Greczka
Słowacja Słowak Słowaczka
Norwegia Norweg Norweżka
Rumunia Rumuńczyk Rumunka
Dania Duńczyk Dunka
Islandia Islandczyk Islandka
Japonia Japonczyk Japonka
Chorwacja Chorwat Chorwatka
Chiny Chińczyk Chinka
Irlandia Irlandczyk Irlandka
Czechy Czech Czeszka
3 3 3
2010-03-07T18:47:03+01:00
Węgry - Węgier - Węgierka
Turcja - Turek - Turczynka
Czechy - Czech - Czeszka
Norwegia - Norweg - Norweżka
Grecja - Grek - Greczynka
Dania - Duńczyk - Dunka
Słowacja - Słowak - Słowaczka
1 1 1