1 Gimnazjum
czytanka Dzieje Tezeusza rozwinac jeden z punktow z planu wydarzen
1 Narodziny Tezeusza
2 Spotkanie Heraklesa
3 Mlodziencze czyny bohatera -walka ze zbojnikami
4 Przybycie do Aten
5 Decyzja o zmierzeniu sie z minotaurem
6Powrót z labirytnu za pomoca niuci ariadny
7 Pozucenie ukochanej
8 Powrot z Aten
9 Smierc ojca
10 zjednoczenie rodow greckich (altyckich)
11 porwanie nieletniej heleny
12 skazanie tezeusza na wygnanie
13 smierc bohatera
14 Sprowadzenie po latach prochow tezeusza do aten

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T21:34:45+02:00
5. decyzja o zmierzchu szię z monotaurem
a) obietnica Tezeusza
b) pożegnanie się z ojcem\
c) wkroczenie do laboryntu
d) kłopoty z wydostaniem sie z półapki
1 5 1
2009-10-21T21:37:11+02:00
1. Narodziny Tezeusza.
a.) Odnalezienie sandałów pod skałą


Niewiem czy o to chodzilo :)
1 2 1