Odpowiedzi

2010-03-07T18:54:30+01:00
Droga Anno!

Serdecznie Cię pozdrawiam na wstępnie mojego listu do ciebie.U mnie jest wszystko w porzątku już nie długo rospoczynają się u mnie rekolekcje u ciebie zapewne też.Właśnie też z tego powodu do ciebie piszę kiedyś mi opowiadałaś że nie chciałaś iść na rekolekcje,ale naprawde na rekolekcjach jest bardzo fajnie można dowiedzieć się dużo wspaniałych rzeczy i nie jest nudno jak wiele młodzieży tak uważa mi się tam naprawde podoba i zacheam Cię do uczestnictwa.

Pozdrawiam Ula.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:24:53+01:00
Droga Maju!
Na początku mojego listu chcę Cię pozdrowić lecz nie o to mi chodzi. Jak pewnie wiesz za niedługo zaczynają się rekolekcje i pamiętam że nie chciałaś na nie uczęszczać. Ale na prawde warto!
Możesz tam się wiele nauczyć i oczywiście zbliżyć do Pana Jezusa. Nie będę Cię dłużej namawiać. Decyzję podejmij sama.
Pozdrawiam Ala