Odpowiedzi

2009-10-21T21:38:18+02:00
4260 - 846=3414 Koszt bez dziecka
3414 : 2 = 1707 - 1 rodzic
2009-10-21T21:40:01+02:00
4260-846=3414
846:2=423
423+3414=3837
wczasy z jednym dzieckiem kosztowały 3837 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T21:58:03+02:00
X- koszt wakacji dwójki dzieci
x+846 koszt wakacji dwójki rodziców
zatem:
x+x+846=4260
2x=3414
x=1707

obliczamy koszt jednego dziecka
1/2x= 853,5
obliczam koszt dwójki rodziców
1707+846=2553

zatem koszt rodziny z jednym dzieckiem wyniesie
2553+853,5=3406,50zł