Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:48:29+01:00
- zapylaja kwiaty
-rozsiewaja nasiona
-reguluja liczebnosc zwierzat
-przyspieszaja rozklad materii organicznej
-produkuja miod,,mleczko pszczele,jedwab
-stanowia pokarm dla zwierzat
-dostarczaja subst.leczniczych
neg:
-powoduja choroby(np.tyfus)
-niszcza przedmioty codziennego uzycia(np.mole)
:):*
2010-03-07T18:49:27+01:00
Owady są bardzo ważne. Np. Biedronki zjadają mszyce które są szkodnikami upraw. Pomagają one pozbyć się szkodników. Następnym owadem jest np. pszczoła. Zapyla ona kwiaty i dzięki niej mamy owoce.

Mam nadzieję że pomogłam :)
Liczę na naj :*
Pozdrawiam ;):***