Odpowiedzi

2009-10-21T21:37:59+02:00
Część góry Andy w Ameryce Południowej
Cz. Niziny La Platy -||-
Cz. Wyżyny brazylijskiej -||-
Cz. Kotliny Kalahari w Afryce
Cz. Wyspy Madagaskar na oceanie Indyjskim
Wielka Pustynia Piaszczysta w Australii

I chyba tyle ;)
Pozdrawiam ;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-21T22:23:30+02:00
Góry Andy w Ameryce Południowej,

Kotlina Kalahari w Afryce

Wyspy Madagaskar Ocean Indyjski

Wielka Pustynia Piaszczysta w Australii
2 5 2