Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • PSP
  • Początkujący
2010-03-07T18:56:36+01:00
Moja ciocia pojechała do Wenecji, ponieważ chciała odwiedzić chorego na astmę dziadka.
Pomogłam mamie w przygotowaniu obiadu, ponieważ chciałam dłużej oglądać telewizję.
2010-03-07T20:22:03+01:00
Jestem bardzo zajęty, więc musisz mnie zastąpić.

Kazik posprzątał swój pokój , jednak nikt tego nie docenił.

niestety nie umiem wykresu