Odpowiedzi

2010-03-07T18:49:49+01:00
Kapłan to osoba która pomaga mi na mojej drodze duchowej.Wspiera mnie gdy mam jakies problemy duchowe,stara sie je naprawic.Nigdy sie ze mnie nie wyśmiewa >jest dla mnie autorytetem i wzorem do naśladowania.Zawsze go widze eleganckiego i pozytywnie nastawionego do życia.Do życia w którym przekazuje ludzią mądrośc.Jest moim pasterzem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:50:35+01:00
Kapłan jest dla mnie wzorem,
jakby Boga inhalatorem.
Jest dla mnie drogą do Niego,
przy jego pomocy zmieniam się dnia każdego.
Mogę z nim rozmawiać,
o ludziach, życiu , niebie.
On potrafi mi doradzić,
odnaleźć się w tym świecie.
2010-03-07T19:24:20+01:00
Kapłan w moim życiu,
bardzo ważny jest,
On mi mówi co dobre,a co złe,
dzięki Niemu wiem,
jak życie wykorzystać mam,
aby pozniej trafic do Nieba Bram.
Licze na najl;)