Odpowiedzi

2010-03-07T18:52:14+01:00
64,6m=6460cm
6460cm/380stopni=17cm
odp. Wysokość jednego stopnia wynosi 17cm
2 5 2
2010-03-07T18:52:45+01:00
1stopien= 64,6 / 380
1stopien = 0,17
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:53:15+01:00
Na pierwszy poziom kopalni,czyli na głębokość 64,6 m prowadzi 380 jednakowych stopni.ile wynosi wysokość jednego stopnia


64,6/380=0,17 m

Wysokość jednego stopnia wynosi 17 cm.
2 5 2