Odpowiedzi

2010-03-07T18:51:28+01:00
To był człowiek który sponsorował artystów
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:52:11+01:00
Mecenas właściwie Cilius Mecenas (? - 8 r. p.n.e.), polityk rzymski, przyjaciel i doradca cezara Oktawiana Augusta. Mecenas opiekował się poetami i pisarzami (m.in. Horacym), stąd w późniejszych wiekach zwykło się nazywać protektorów sztuki i nauki "mecenasami".
2 4 2
2010-03-07T19:00:08+01:00
Mecenas był opiekunem sztuki czyli osobom która udziela wsparcia finansowego artystom bez żadnych zobowiązań ze strony obdarowywanej tzn. Dawał im miejsce do spania, czy jedzenie i nie chcieli niczego w zamian.
2 3 2