Odpowiedzi

2010-03-07T18:53:22+01:00
Moim zdaniem tak, mówimy coraz gorzej.
młodzież coraz częściej przeklina i nie umie się wysłowić...
dużą przyczyną jest tego że nie można się wysłowić jest nie czytanie książek..
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:55:02+01:00
Moim zdaniem mówimy coraz gorzej. Młodzież nie używa zbyt ładnych wyrazów. Bardzo często przechodząc obok młodego człowieka słyszymy jakieś słowo niepotrzebne. Jest to brak kultury. Dzieci wszystko jednak wynoszą z domu. Coraz częściej przekształcamy polskie wyrazy. Zamiast mówić polszczyzną używamy zdrobniałych słów. Nie jest to dobre ponieważ jak tak dalej pójdzie kiedyś już nie będzie naszej pięknej polszczyzny.

Myślę że pomogłam :))
Liczę na naj :**
Pozdrawiam ;))
7 4 7