Odpowiedzi

2010-03-07T18:55:16+01:00
Wczoraj znowu o siódmej rano obudziło mnie głośne szczekanie na klatce, jak zwykle to był pies sąsiadów. Pamiętam jak wracałam kiedyś wieczorem do domu, a na klatce nie działało światło - a ten wielki owczarek skoczył na mnie. Od tego czasu mam lęk do psów, a na widok tego Azora uciekam..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:58:45+01:00
Rottweiler. Rottweiler to pies, którego nie lubie, którego wręcz nienawidze. Boje się go. Należy do sąsiadów, którzy mieszkają piętro niżej. Powszechnie jest używany przez policję jako ratownik, a nie w domach zwykłych ludzi zwłaszcza w mieszkaniu M-2 w którym jest dziecko. Rottweiler jest bardzo niebezpiecznym zwierzęciem, który zaatakował pewnego razu moją młodszą siostre, właściciele nic sobie z tego nie zrobili, a policja anulowała sprawe. Dziadek mówi, że to jaki jest wywiązuje się z tego że jest pochodzenia niemieckiego.. Dziadek przeżył obóz oświęcimski.