Odpowiedzi

2010-03-07T18:58:08+01:00
INTELIGENTNY ,CIEKAWY ŚWIATA,ŻĄDNY WIEDZY,DOBRODUSZNY,ODWAŻNY,ODPOWIEDZIALNY,WRAŻLIWY NA PIĘKNO POEZJI I PRZYRODY,POSIADAŁ DOBRY KONTAKT Z RÓWIEŚNIKAMI
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:03:04+01:00
Marcin Borowicz jest bohaterem dynamicznym. Juz od najmlodszych lat musial uczyc się samodzilnosci. Jako mlody chlopak zostal wyslany na naukę do klerykowa gdzie nie maial nikogo bliskiego. Niejednokrotnie spotykal sie z brakiem akceptacji ze strony środowiska jednak nie poddał się. Byl śilny zarówno wew. jaki i zewnętrnie. Był madrym, pracowitym i pokrzywdzonym przez los chlopakiem-umarla mu bowiem matka. Mimo że dal się zlapac w sidla dzialan rusyfikacyjnych i wiele na tym stracil ( ale z pewnego punktu widzenia zyskal ) opamiętal sie w pore Reduta Ordona. Z czasem stal się walecznym , zagorzałym patriota ktory wie o co walczy , a walczy o Polskę! no i pomocnym, przyjacielski,
1 1 1