Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:56:09+01:00
[-4x+2=x/3]*3
-12x+6=x
[6=13x]/13
x=6/13
1 5 1
2010-03-07T19:03:24+01:00
-4x+2= x :3
-4x-x =-2:3
-5x=-2:3(wiesz że : zastępuje kreska ułamkowa tylko nie wiem jak się pisze ułamek)
-5x=2:3/ : -5
x= -(jedna piętnasta w ułamku)
2010-03-07T19:18:44+01:00
-4x+2= x :3
-4x-x =-2:3
-5x=-2:3(wiesz że : zastępuje kreska ułamkowa tylko nie wiem jak się pisze ułamek)
-5x=2:3/ : -5
x= -(jedna piętnasta w ułamku)