Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:54:20+01:00
* samarowo-kobaltowe - (SmCo5) jest związkiem samaru i kobaltu,
* neodymowe (spiekane i wiązane) oparte na związkach neodymu,
* ceramiczne - ceramiczne spieki tlenków żelaza,
* plastyczne - magnesy niemetaliczne, zbudowane z polimerów zawierających nikiel,
* alnico - wykonane ze związków glinu (Al) niklu (Ni) i kobaltu (Co) (Al-Ni-Co).

O to Ci chodziło?
9 4 9
2010-03-07T18:54:54+01:00
Samarowo-kobaltowe - (SmCo5)
neodymowe - oparte na związkach neodymu,
ceramiczne - spieki tlenków żelaza,
plastyczne - zbudowane z polimerów zawierających nikiel
alnico - związki glinu (Al) niklu (Ni) i kobaltu (Co) (Al-Ni-Co).
8 4 8