Odpowiedzi

2010-03-07T18:57:01+01:00
Narysój wilekiego papierocha zanak zakazu i napisz dla czego nie powinniśmy palic
2010-03-07T18:58:49+01:00
Hm.... narysuj papierosa zrób znak = i narysuj raka.
Następnie zrób znak = i napisz ŚMIERĆ i następnie znów znak = i narysuj smutnych ludzi a pod nimi napisz Smutek bliskich.

Myślę że gdybyś tak to namalował świetnie by to wyszło :))
Mam nadzieję że pomogłam :)
Pozdrawiam :*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:59:54+01:00
Ja też miałam taki konkurs i zajełam I miejsce.
narysuj twarz i podziel ją na 2 cz.(najlepiej czarną łamaną linią) z jednej strony zniszczoną, a z drugiej taką ładną i młodą. Po tej pierwszej dorysuj papierosy itp. a po drugiej coś kolorowego: owoce sport.
Albo jak masz więcej czasu; Bibułę pozwijaj tak żeby były takie rurki wąskie i też podziel czarną linią tylko po jednej stronie wyklej drzewa cmentarz... a po drugiej to samo tylko bez cmentarza i jasnymi kolorami.
Jak możesz mieć hasło to np. po której stronie ty jesteś, Palenie szkodzi itp.