Na podstawie przeczytanych mitów powiedz,o jakich postaciach mowa.
1.Stworzył człowieka i opiekował się nim...
2.Podczas uczy plotkował o bogach...
3.Gdy wraca do męża,zamiera życie na ziemi...
4.Codziennie powoził słonecznym rydwanem...
5.Był władcą zamieszkującym Olimp...
6.Po wojnie trojańskiej tułał się przez 10 lat...
7.Za jej przyczyną na ziemi pojawiły sie choroby i nieszczęścia...

PROSZĘ O POMOC POTRZEBUJĘ NA JUTRO (DAM NAJ :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:06:03+01:00
1.Prometeusz
2. Syzyf
3.Kora
4.Helios
5.Zeus
6.Odyseusz
7.Pandora

Liczę na naj ;**
16 4 16
2010-03-07T19:06:09+01:00
1. heros
2.syzyf
3.kora
4. nie wiem
5.nie wiem
6.odyseusz
7. demeter
6 1 6
2010-03-07T19:07:01+01:00
1.Prometeusz
2.Syzyf
3.Kora
4.--
5.Zeus
6.Odyseusz
7.Pandora
6 2 6