Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:03:43+01:00
Zamykanie słoików z przetworami - po podgrzaniu powietrze z wnętrza uchodzi (bo zwiększa się jego objętość) , w czasie stygnięcia ciśnienie atmosferyczne dociska przykrywkę.
Pomiar ciśnienia

mam nadzieję, że pomogłam ;)
licz na naj ;))
6 4 6
2010-03-07T19:04:02+01:00
Ciśnienie atmosferyczne definiuje nacisk słupa atmosfery na jednostkę powierzchni. Wartość ciśnienia uzależniona jest od:

1. wysokości słupa atmosfery będącego nad powierzchnią pomiaru,

2. gęstości powietrza będąca w słupie atmosfery nad powierzchnią pomiaru,

3. wartości przyspieszenia ziemskiego (siły ciężkości)

5 1 5