Odpowiedzi

2010-03-07T19:09:10+01:00
Na wojnie swiatowej 2 polacy stracili kilka miliardow.wlozone pieniadze poszly na rzeczy potrzebne armii.bylo to totalnym zainwestowaniem w te wojne!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:10:12+01:00
Dlatego że była prowadzona wbrew wszelkim ograniczeniom prawnym i moralnym w celu zniszczenia armi nieprzyjaciela i całego jego narodu wszystkimi dostępnymi środkami i metodami.