Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:40:40+01:00
W miesiące maj,czerwiec,lipiec,sierpień jest opadów najmniej gdyż w tym czasie słońce osusza chmury znajdujące się wyżej tej strefy i osusza je a te które niżej ochładza i padają na dole deszcze, jest wtedy gorąco. w miesiącach zimowych, jesiennych i wiosennych to wszystko się zmienia i jest odwrotnie.
2010-03-07T19:54:02+01:00
Lato jest zazwyczaj ciepłe, a zima chłodna. Latem temp. dochodzi do 25stopniC, a zimą spada poniżej -10stopniC. Roczne sumy opadów: od ponad 600mm w odmianie morskiej do poniżej 200mm w odmianie kontynentalnej.